Sunday, July 15, 2007

IMPIAN DAYANG COSMETIC

KOMBINASI UNIK YANG MENGANDUNGI RAMUAN PENTING UNTUK PENJAGAAN KULIT.


10 Keistimewaan Dayang Cosmetic

* Sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur.
*Tidak berminyak dan tiada pengelupasan kulit.
*Wajah rasa segar sepanjang waktu siang dan malam.

*100% tanpa hidrokuinon / merkuri.
*Memutih & menjadikan kulit sekata tanpa kesan sampingan.

*Memperbaiki struktur kulit dan menjadi lebih muda.

*Rumusan terbaru untuk kulit wajah cerah, berseri, gebu, dan selembut kulit bayi.
*Dirumus menggunakkan bahan aktif dari ekstrak tumbuh-tumbuhan dan asid buah-buahan.
*Mengandungi vitamin dan ekstrak herba untuk menambahkan nutrein dalam kulit.
*Terbukti berkesan dan ramai yang telah menikmati wajah yang diidamkan.

Clensing MILK 100ml - RM 25.00

Clensing MILK 100ml - RM 25.00Satu pembersih yang amat sempurna & lembut pada kulit. diperkaya dengan lembapan semulajadi diri minyak tea tree bagi memudahkan menanggalkan sisa solekan tanpa meninggalkan rasa berminyak pada kulit.

AHA Facial Cleanser 100ml - RM 30.00

Formula khusus untuk membersih kulit secara lembut & mendalam. Kandungan 'silicyic' amat baik untuk menyembuhkan kulit yang berjerawat serta menjadikan kulit lembut dan segar. AHA ( Alpha Hydroxy Acid ) dirumus dari asid buah - buahan yang dapat membantu kulit wajah kelihatan lebih muda.

Vitamin C Toner 100ml - RM 20.00

Kandungan bebas alkohol & formula yang direka khusus untuk mengekalkan asid semulajadi kulit & memberi rasa segar pada wajah. Dirumus menggunakan bahan aktif dari ekstrak tumbuhan semulajadi alam & memberi kesan dingin pada kulit. Istimewa Vitamin C ini mencegah kulit dari persekitaran luaran yang boleh merosakkan kulit. Penggunaan boleh menghasilkan kulit wajah lebih cerah, lembut, & tegang.


Ligthening Day Cream 10gm - RM 30.00

Mengandungi agen pelindung matahari yang dapat menghalang kulit dari ditembusi ultraviolet ray. UVA / UVB boleh menyebabkan berlakunya masalah kulit seperti jeragat dan bintik-bintik hitam. Penggunaan krim ini menghasilkan warna kulit yang sekata & berseri-seri.

Lightening Night Cream 10gm - RM 30.00

Kandungan yang lembut, diperkaya dari pati tumbuhan semulajadi alam. Apabila anda menyapu pada kulit, ia bertindak mengikut keperluan zon kulit & menjadikan kulit nampak cerah & gebu tanpa kesan sampingan. Krim malam ini diperkaya dengan agen pelembab & nutrein untuk memperbaiki struktur kulit agar nampak lebih muda.

* RASAKAN PERBEZAAN DALAM MASA 7 HARI*

Pengedar DiPerlukan Di Seluruh Negeri Sembilan!!!!

HUBUNGI : AKRAF - 012 - 628 1004 / JIMI - 017 - 321 9948

1 comment:

farina said...

pertama kali jmpe pakwe,malunya kena tegur.muka berbelang,jerawat yang makin sihat dan kulit muka xsekata.skg dgn impian dayang cosmetic dh xrase cm dulu lg.lbh2 lg pakwe,suka sgt tgk muka saya skg.malu la plak!hehe
sy dok selangor tp susah la nk dapatkan prdk nie.arap2 akan ada pengedar sct mgkn di selangor.moge2 impian dayang cosmetic akn lbh maju pada masa akan datang!
hazira-klang,sel.